VIIMEHETKEN VINKKEJÄ?

Mun noin viikontakaiset kesälomapäivät on kuluneet aikalailla samaa rataa, ja alkaa vähän jo huolestuttaa että koko loma menee ihan tylsästi ja mitään ei tule tehtyä. Mutta onneksi mua lohduttaa se, että alle viikon päästä tätä tyttöä odottaa lähtö Lontooseen! Äsken matkaan oli aikaa vielä kaksi kuukautta, nyt enää vajaa viikko..huii alkaa jännittää!
MJS fishfry, nws, sears, 2
Mutta nyt, joskus Lontoossa käyneet kuulolle!!
Vaikka mun reissuun on enää alle viikko aikaa, olis kiva kuulla joitain paikkoja mitkä oli teidän lemppareita kyseisessä kaupungissa. Tai vaikka ette oliskaan koskaan Lontoossa vierailleet, mutta tiedätte esim joitain kivoja kauppoja, ravintoloita, nähtävyyksiä, mitä vaan, niin nyt saatte kertoa. Mutta siis toki Big Ben, London Eye ja muut kuuluisat kohteet onkin jo tiedossa! :-D
LONTOOKOLLAAASI1!!!
Ja jos teillä sattuisi olemaan muitakin viimehetken vinkkejä pakkaamisen suhteen, niin kertokaa mulle ihmeessä. Saatte myös kertoa vaikkapa omiakin lomakokemuksia, niitä on aina kiva lukea!
Sen viikon ajan kun sitten olen Lontoossa, niin silloin postauksia en pääse julkaisemaan, mutta kun tulen takaisin Suomeen, niin tulee varmasti postausta niin nähtävyyksistä kuin ostoksistakin. Joten älkää karatko minnekään, pus!
PS. Voitte kuitenkin seurata mun puuhia Lontoon aikana instagramin avulla, jota yritän päivitellä siellä olon aikana! Mun nimi on siis ig:ssä millaww_

4 kommenttia:

  1. Mun lemppareita on ehdottomasti camden town! siellä on kirppari, iso marketti alue, eri maalaisia ruokia ja paljon punk-, rock- ja hippitavaraa :D aivan ihana paikka! China town on myös ihana, siellä on siis kaikkee kiinalaista... London Dungeons on kans ihan siisti paikka, jossa kerrotaan kaikista urbaaneista kauhutarinoista lontoossa. Hyde parkin saatat tietääkin, mut se on iso ja ihana puisto jossa kannattaa käydä vaikka picnicillä! Ei varmasti ainakaan lopu tekeminen Lontoosta! Hyvää matkaa:D

    VastaaPoista
  2. Oi että kiitos paljon vinkeistä, pitääpä muistaa!:-)

    VastaaPoista
  3. Vinkkinä että Lontoon versio Leijona Kuningas-musikaalista on aivan upea! Samaten We will Rock you - eli näitä kahta musikaalia suosittelen ehdottomasti! :)

    ❤: Lotta / My Happybubble

    VastaaPoista