The world stinks -I don't.

Moikka! Mun viikonloppu on sujunu toosi kivasti, kun perjantaina Jenna tuli siinä kuuden maissa meille yöks, kun siskot ja äiti oli Helsingissä.Jennan kaa sitte tehtiin kasvonaamiot, syötiin herkkuja, tehtiin tortilloja, katottiin telkkaria jne jne..  Mulla on vaa sellanen ongelma, et mä en osaa valvoa kaverin kanssa kunnolla, meinaan siis viimeksi kun Jenna oli meillä yötä, niin me mentiin nukkuu jo varttia vaille 11!! Nytten me mentiin sänkyihin puol 12, juteltiin päiväkodeista ja siellä tekemistä kepposista sen puol tuntia, ja ruettiin nukkuu. Aamullapa sitten yheksän maissa heräiltiin ja Jenna sitte lähti joskus 11 jälkeen. :)
           Illalla sitten lähin iskän kanssa juna-asemalle. (ja olin jäätyä siihen paikkaan vaikka ei ollut ees pakkasta..)
Tuliaisiks sitten sain mustan perus kynsilakan, sellasta ihanan tuoksusta suihkusaippuaa, ja kaulakorunketjua (jota tarviin kun rupeen tekee koruja) ja lukon. Että siinäpä viikonlopun tärkeimmät asiat. :)


      Olisin laittanu sen minunkin naamiokuvan, mutta mun ilme oli siinä ihan tyhmä. :(    
   ♥: Milla.

2 kommenttia: