SUNNY

kaks milpuu! muokattu4 Aurinkolasit/Seppälä,Toppi ja Neuletakki/H&M,Housut/Carlings
Kylläpä nyt asukuvia pukkaa tulemaan! Tosiaan edellisessä postauksessa mainitsin että mulla on kortilla pari kuvaa, ja lupailin että laittaisin ne tänne. No, tässä ne on. Aattelin että jos en nyt niitä tänne laita, niin en sitten ikinä, tuppaa meinaan unohtuun tällaset jutut mulla! Nämä kuvat on siis eiliseltä, kun oli niin ihanan aurinkoista, aah sais olla enemmänkin sellasia päiviä. Vaikka kyllähän niitä nyt on ollutkin.. Mut ei vitsi kun tuli kesänen olo kun pisti aurinkolasit päähän, ja pihalle pystyi menemään ihan helposti ilman takkia. Kesä tuu jo! 
Toi kuvissa oleva neuletakki on muuten ehkä yks mun parhaista ostoksista ikinä. Joskus en välttämättä olis tykännyt tuon mallisista neuletakeista yhtään, mutta nykyään sanon että KYLLÄ! Ja muutenkin tuo neuletakki on niin mukavan tuntuinen päällä että ei malttais ottaa pois:-D
Mitä tykkäätte asusta?

3 kommenttia:

  1. Kivannäköinen asu! Noi aurinkolasit on muuten sairaan hienot! Oon ihan tuollaisten pyöreiden lasien pauloissa. <3 :))

    Milla / millamainen

    VastaaPoista
  2. Moi! Mun blogissa on sulle haaste, mikäli haluat vastata siihen. =)

    http://mylifestyleblogmiia.blogspot.fi/2014/04/11-asiaa-minusta.html

    VastaaPoista