SNEAK PEEK

Hyvää tiistaita!
Viimeksi mainitsin jotain reissusta Ouluun, ja siitä miten täy-del-li-sen vanhojentanssimekon löysin.
No, siis mullahan kävi älyttömän hyvä tuuri kyseisen mekon kanssa, nimittäin ensimmäiseen liikkeeseen astuessani heti silmiin pommpasi tää mekko lue: alerekistä ja halusin heti sovittaa sitä. Ja tadaa, siinäpä se. Ei tarvinnutkaan etsiä sen enempää. Mun mielessä oli jo käynyt kauhukuvia siitä, miten juoksen ympäri Oulun keskustaa liikkeestä toiseen rampaten, etsien hädissäni mekkoa.. Mutta se pelko olikin turhaa, koska siis se ensimmäinen mekko minkä näin, oli kuin nakutettu mulle! No ok kyllä sitä vähän pitää kaventaa, mutta aika lähellä kuitenkin! Ja tässä se nyt on!
vanhojenmekkoPuku löytyi siis liikkeestä nimeltä Katariina, ja tällaisia pukuja oli kaksi vielä jäljellä, toinen oli isompi, ja itse otin tuon pienemmän. Mutta en voi käsittää, miten noin helposti löytyi sellainen mekko, missä oli kaikkea mitä halusinkin: paljon koristeita, nimenomaan kiviä, ''harsomainen'' osa puvussa, niin että näyttää että koristeet olisi ihossa you know, ja kaikista eniten oon rakastunut tuohon väriin! Kuva ehkä vähän vääristää, mutta mekon alaosassa eli vyötäröstä alaspäin, on vaaleanpunainen, ja lohenpunainen pehmeä tyllikerros. Elikkä siis just ne värit, mitkä ilmoitin lemppareikseni myyjälle. :-D Ja mun mielestä erityisen kivalta näyttää se, että koristekivet ei ole niin säännöllisesti aseteltu, koska joissain puvuissa koristeet oli ehkä turhankin säännönmukaisessa järjestyksessä, mikä ei niin ihastuttanut mua.
vanhojenmekko33 Alkuperäinen hinta tällä oli jotain 360€, ja kun nyt niin hyvä tuuri sattui, että oli -50% alennuksessa, jäi hintaa 180€. 
HUH nyt mulla on kyllä ihan superhelpottunut olo. Mekkoa ei tarvii enää stressata, ja voi alkaa miettiä muita juttuja: minkätyylinen kampaus, kengät ja muut jutut. Ja minä kun vielä mietin pari kuukautta sitten, että en tanssisi ollenkaan vanhoja, mitä ihmettä! 
Meinaatteko te tanssia vanhoja, ja jos, niin joko olette hankkineet mekon? 

7 kommenttia:

  1. Aivan ihanalta näyttää! c: ite ootan nii innolla omia vanhojen tansseja (joudun vaa valitettavasti oottamaan vielä yli vuoden) ja oon jo kattellu erilaisia mekkoja kaikista nettikaupoista, vaikka ei se vielä nii ajankohtanen asia tosiaan ookaan :D
    Liityin lukijaksi!

    http://sofiaidaanneli.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hyvähän niitä on jo etukäteen alkaa katsella! Kiitos:-)

      Poista
  2. Wow, mikä mekko, aivan upea!!

    http://more-than-we.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Upee mekko, todellinen prinsessaunelma. :D ♥

    VastaaPoista