things

penkkarit, kamuja ja muuta 061penkkarit, kamuja ja muuta 062
Heei! Iida nyt on muutamisen päivää käskeny mun tehä postuksen sen antamista jutuista mulle.. Eli siis ku  pari viikkoo sit oltiin Jennan kaa Iidalla, ja sit Iida vähän luopu sen joistain jutuista, ni mä sit sain siltä ton tollasen lämpösuojasuihkeen, meikinpesuaineen, kynsilakan, korvikset ja tollasen ihanan paavo pesusieni -laastarin ( xD) Mut nii siis kaikki noi on kyllä ollu jo käytössä, paitsi siis toi laastari.. Mutta siis kiiitos Iida näistä tosi paljon, oot kyllä ihana ihminen ku annoit meille tollasii kivoi juttui !! Toivottavati nyt oot tyytyväinen ku vihdoin postasin.. (se oikeesti on kysyny multa joka päivä koulussa et millon teen tän, ni tässä on!!) 
Ja ainii! Pitäskö mun alkaa laittaa näihin postauksien loppuihin jotain biisejä, vai jaksaaks kukaa ees kuunnella niitä? :D Joo hieno postaus taas... 
♥milla

6 kommenttia:

  1. OON NIIN OTETTU.... TERVEISIN ID <3333333

    VastaaPoista
  2. laita biisejä! ite ainaki löyän blogien kautta paljon paremmin kaikkia kivoja kappaleita:)

    VastaaPoista
  3. mun blogissa olis sulle haaste :--) !

    http://nothingisperfectbutfashion-blogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. TÄÄ SUN KREPPIRAUTA ON AIKA SIISTI... TERVEISIN JOKU ANONYYMI...........

    VastaaPoista