CLOTHES

Huomenta! Ajattelin nyt  näin heti aamulla tulla teille heittämään kuvat näistä mun ostoksista tuolta Kuopion reissulta. Mun oli oikeastaan tarkoitus jo eilen tää tänne postata, mutta mua vaan yksinkertaisesti väsytti niin paljon, että oli pakko mennä nukkumaan melkein heti sen jälkeen kun olin kuvannut nää ostokset!
Ja mun osalta reissu onnistui hyvin, ja mukaan tarttui just sellasia juttuja mitä mun listalla oli: collegepaita, sormuksia, pussilakanasetti, housut... Okei, mukaan tuli myös sellaista kamaa mitä en alunperin edes suunnitellut ostavani, mutta eipä se paljon sitte lompakkoa haitannutkaan! Esim Ikeasta ostin sellaisen vaaleanpunaisen mukin, joita oon nähny tosi monien blogeissa, ja oon aina ajatellut että vitsit mäkin haluun tollasen. Sitten sellainen Ikeassa tuli vastaan, ja nyt sen sitten sain!:) Ja iihan kaikkia ostoksia en kuvannut, korut ja yksi paita jäi kuvaamatta, mutta ei se haittaa, saattaa ne tullakin esille joissain kuvissa jossain vaiheessa. ;)
ostokset 009
1. BOYS -collegepaita + H&M  2. Toppi + Gt 3. Farkut + Bik Bok 4. Aamutossut voitteko kattoo miten ihanat, en voinut olla ostamatta + Cubus 5. Pussilakanasetti + H&M Home
Siinä oikeastaan tärkeimmät ostokset. Toi leopardikuvioinen pussilakanasetti on jotain mitä mä oon halunnut ihan älyttömän pitkään, ja vihdoin mä sen löysin! :) 
Mutta tosiaan mullahan oli tarkoitus ostaa myös Boyfriend -farkut, kun ne on ollut mulla niin kauan etsinnässä, mutta sitten ajattelin että kun talvi tulee, että mitä kenkiä niitten kanssa voi käyttää. Sitten ajattelin luopua koko ideasta, ja enpä mä niitä muutenkaan oikeen löytänyt.
Mutta, nyt alan laittautua että kerkeän vielä salillekin, pitäkää kiva sunnuntai!
PS. Muistakaa että mua voi seurata myös instagramissa nimellä Millaww_
♥milla

12 kommenttia:

  1. kivan olonen blogi ja nätti olet!:)

    VastaaPoista
  2. Ihania ostoksia :) Ylisöpöt aamutossut <3

    jonnajasmink.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. kivoja vaatteita ja iiiihanat tossut :3
    jännä ulkoasuu :)!

    http://oone-two-three.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Kivoja vaatteita :) ja myös kiva blogi! :)

    http://neasstory.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Kiva tää blogin ulkoasu! Jotenkin erillainen kuin muilla, siis hyvällä tavalla erilainen :)

    VastaaPoista
  6. Paljonko tollaiset söpöset aamutossut maksoi? :)
    http://love-ornothing.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Öää ne tais maksaa jotain 8 euroo tai vähän enemmän :D

      Poista