SO COLD

Vähän kuvia tältä illalta, tai iltapäivältä oikeestaan. 
Ei hitto että alkaa ilmat viiletä ihan urakalla! Mutta toisaalta ihanaa, että saa taas kaivella ne villasukat ja kaikki taas esille.
kamui 026kamui 031kamui 020
Huomenna tosiaan lähetään heti aamulla kohti Kuopiota, ja katotaan jos kerkeen jo huomenna kuvata mun ostokset sitten. Ja mulla on tosi tarkka suunnitelma mitä aijon ostaa sieltä, toivottavasti kaikki löytyy!
Ainii ja heei, oon selvinny tähän asti koeviikosta aika hienoati, mitä nyt jotku kokeet menny vähän (tai paljonkin) penkin alle, mut kyllä tää tästä! Vielä maanantaina viimeinen koe ja tiistaina saakin nauttia vapaapäivästä. :)
Nyt tää tyttö vois mennä nukkumaan että jaksaa aamulla herätä aikaisin.. 
PS. Sitten kun on 70 lukijaa täynnä, niin voisin tehdä jonkun erikoispostauksen. Eli jos teillä on jokin idean tapainen mielen päällä, niin kerro ihmeessä!
♥milla 

16 kommenttia:

  1. Ihana blogi sulla :) Sä oot tosi kaunis! :)
    Liityin juuri lukijaksi..

    jonnajasmink.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Apua oot niin kaunis ja tyylikäs!

    Frugalandheels.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. nytkö vasta kaivat villasukat esille:D mä käytän läpi kesätkin!:D oot kaunis:)

    VastaaPoista
  4. jep oon myös huomannut että ilmat alkaa viilenemään toden teolla, edellispäivänä kaivelin villasukat esille :-D toi sun koru on älyttömän upea, itellä on ostoslistalla saman tapainen :) sun blogissas toimii myös hyin tää bannerittomuus! :)

    http://foreverbyjenni.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Apua kui kaunis oot! Ite oon villasukat ottanu esiin ajat sitte c:

    http://quukkel.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. Oii, ihanat nuo korut ja muutenkin kaunis asu :3 Sopii sulle!


    ❤: http://kehvelijehnakas.blogspot.fi

    VastaaPoista
  7. Oot niin kaunis! Huhhuh! ♥

    ♥~ whenyourheartbeats.blogspot.fi

    VastaaPoista