FOR AUTUMN

Oon nyt nähny monissa blogeissa tällasia ihania vaatekollaaseja syksyksi, ja mun oli pakko tehdä omani lempparivaatteista mitä löysin Polyvoresta!


kollaasi ihkupihku
Oon halunnut jo pitkään tollasen jonkun mukavan pipon, kun mulla on vaa säälittävä yksi pipo!
Ja mä myös tykkään ihan sikana tollasista lämpösistä neuleista ja kaikista ihanista lämpimistä vaatteista, tai siis, kuka nyt ei?


kollareita
Nyt aika lähiaikoina mulle on myös tullut päähänpinttymä college -paidoista. Ne on vaan jotenki niin mukavia päällä..

KOLLAASI ihku 
Aaa, mun lempikollaasi, voisin tällä sekunnilla ottaa noi kaikki vaatteet tosta! En ole vieläkään löytänyt kunnon boyfriend -farkkuja, mutta jospa löytäisin ne lauantaina Kuopiosta. Mut no okei noi balskut ei ehkä enää syksyllä oo kovin käyttökelpoiset kun ilmat alkaa olla niin kylmiä, mutta kun noi on niin söpöt ni oli pakko laittaa ne tohon kuvaan:) 
Mitäs te tykkäsitte, iskikö?
♥milla 

12 kommenttia:

  1. ihastuin tuohon vogue-pipoon! ihana ♥

    VastaaPoista
  2. Aivan ihana persoonallinen ulkoasu täällä! Ja kiva postaus c:

    http://cowswings.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Sul on tosi raikas blogi! Heti ku avasin tän nii tuli sellane "uuujee" fiilis :) tosihyvä! +oot nätti! :)

    VastaaPoista
  4. Ekasta kollaasista voisin napata kengät, tokasta tuon punaisen paidan ja viimeisestä repun :3 IHANIA!
    http://love-ornothing.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Mistä toi vogue pipo on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Öö en nyt muista tarkkaan sitä sivustoo, mut kyllä niitä löytyy monelta sivustolta.. esim jos kirjotat googleen vaikka että vogue beanie ni pitäs löytyä:)

      Poista