COMFY

kollaasi comfyy
 Tänäiltana mulla on ollu tosi laiska olo, oon hengaillu vaan mukavissa kotivaatteissa tietokoneen äärellä. Sainkin sit idean, et mä teen pikku kollaasin polyvoren avulla oh ihanista kotivaatteista! Multa itseltä löytyy hirveet määrät kotivaatteita, sortseja, legginsejä, toppeja, kollareita.. Ja monesti jos oon ostoksilla, niin aattelen mielessä et ''ei vitsi että ihana t-paita, tota vois kotona pitää niitten ja niitten housujen kanssa..'' Mun pitäs mieluummin katella niitä vaatteita joita voi pitää ihmisten ilmoilla, eikä aina vaan kotona :-D Mutku niitä ei vaan voi ikinä olla liikaa! Vai mitä mieltä ootte?
Keräsin tuohon kollaasiin ihanimpia löllöttelyvaatteita, ja ehdottomat lempparit on ylärivin harmaa collegepaita, ja vs:n vaaleanpunaiset sortsit. 
Mutta, mä taidankin nyt jatkaa tätä lauantai-illan rentoilua, byee!
Mitkä on teidän lempparivaatteet kollaasista?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti