NEW IN

Huoomenta! Eilen jo vähän vihjasin että tänään on tulossa postausta ostoksista, jotka ostin Matkuksesta. Aikaa meillä ei mitenkään älyttömän paljon ollut, koska oli kiire päästä jo sinne Savonlinnaan. Mutta onneksi kuitenkin jotain lähti mukaan! Mulla oli tarkoituksena etsiä bikinit, sillä pakko myöntää, et mulla ei ole yksiäkään bikinejä! Siis täh? Aina yksi pari kerrallaan on vaan joutanut kirpparille tai roskiin. Ja kyllä, lähdin Matkuksesta siltikin ilman bikinejä. Ei löytynyt ei. En sitten tiiä et enkö vaan jaksanut kunnolla ettiä vai oliko ne kaikki muka niin hirveitä, haha. Mutta joka tapauksessa, hyvillä mielin jatkettiin matkaa, kyllä niitä bikinejä vielä ehtii etsiä...

ostoxeet
muokattu11

Toppi ja bandeau/Gina Tricot, Shortsit/Newyorker
Kuka luki tän postauksen kotirentoiluvaatteista? No siis, näin tässä taas kävi. Kotishortsit lähti mukaan. Mutku kattoka niitä! 
Kaikinpuolin oon tosi tyytyväinen näihin ostoksiin, koska oon tarvinnut bandeauta jo iät ja ajat, ja jipii nyt mulla on vihdoin se! Mutta vielä tarvitaan myös musta... Ja oh tuo pinkki toppi, kuka sille nyt voi sanoa ei? Oikeestaan noista topeista ei ollut enää kuin vähän isompia kokoja jäljellä, mutta sepä ei haitannutkaan yhtään, toi toppi on just kiva vähän väljempänä. Nyt sitten vaan odottelemaan aurinkoisia päiviä että voi pitää noita vaatteita, nimittäin tuolla sataa kaatamalla vettä...

6 kommenttia:

  1. ihanat noi shortsit! Mun pitäs ostaa kans jotkut tommoset rentoilushortsit kun noi farkkuset on vähän semmoset epämukavat jos pitää ihan vaan kotona:D mun pitäs kanssa löytää bikinit mutta yhh vihaan sitä hommaa kun ne sovituskoppien valot on semmoset tyhmä et saa kaikki rypyt ja muut näkyyn kauheen isoinaD:
    ihana blogi sulla joka tapauksessa ja jään kyllä selaileen tätä!

    http://chaasingthesun.blogspot.fi :-)

    VastaaPoista
  2. Ihania ostoksia! Mä vähän villiinnyin shoppailemassa ja kotiutin turhankin monet bikinit... Onpahan ainakin valinnanvaraa, hah! :D

    http://ellataimi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. kuopiossako kävitte? jos joo niin cupuksella oli hirveän iso kasa erilaisia bikineitä! Itse löysin hirveästi bikineitä, joita oisin voinu ptää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kuopiossa:) itekkin ihastelin cupuksen biksuja, mut siltikään ei vaan jotenki löytyny...

      Poista