NEW AND COMFY

Viimeisin postaus tehty ennen koulun alkua, hmm.. näköjään koulu on imenyt kaikki mehut. Mun on jo niin pitkään pitänyt esitellä teille mun viimeaikaisia ostoksia, mutta viikonloppuisin en oo jaksanut tehdä yksinkertaisesti mitään. Mutta nyt kun tähän koulunkäyntiin on jo alettu tottua, riittää mulla aikaa ja jaksamista tälle blogillekin! Ja välillä tuntuu että mulla on jotenkin enemmän aikaa kuin aiemmin. Aamulla kerkeen ihan rauhassa laittautua, ja illallakin kerkeää tehdä muutakin kuin läksyjä.. Enkä tiiä yhtään mistä tää johtuu, oonkohan mä alkanut vaan nopeuttaa tahtia vai mitä ihmettä?:-D
Mutta nyt näihin ostoksiin, jotka on jo tarpeeksi kauan odottanut niiden kuvaamista!

kuopiooo ooo ooo T-paita/Bik Bok 
Oon alkanut tässä pikkuhiljaa rakastua paitoihin, joissa on avonainen selkä, näyttää hirmu kivalta ja vielä kivemmalta paksun neuletakin kanssa. 
kuopion ostoksetttCollegepaita/Gina Tricot 
Collegepaita, voiko niitä olla liian monta? Ihastuin tuohon  heti kun astuin Ginaan ja tykkään! 

kuopion ostokset 3Pipo ja huivi/Gina Tricot
Tälle syksylle oon halunnut oikein paksun huivin ja pipon. Ginasta löytyi molemmat, enkä käsitä miks en oo aiemmiin ostanut tuollaista perushuivia, niin lämmin♥ Nyt kyllä alan hamstrata noita eriväreissä. :-D Luulempa että tuo pipo tulee aika useasti eksymään päähän, nimittäin tykkään ihan hemmetisti! 
Mitä mieltä olette ostoksista?

7 kommenttia:

  1. Toi pipo on tosi kiva! Paljon sillä oli hintaa, jos vaikka itsekin ostaisin? :D

    http://almaaustraliassa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Jos nyt oikein muistan, niin olikohan jotain 8 euroa :-)

      Poista
  2. Tosi siistejä ostoksia :) Toi pipo on kyllä tosi hieno, samoin muutkin ostokset :)

    VastaaPoista
  3. oi oot tosi kaunis :) ja kiva blogi !

    luna--still--loving.blogspot.be

    VastaaPoista
  4. LOESTAVVII KUVVIEEE JA IHANA MUIKKELI SIELLÄ NAURESKELLOOO HEHHEHEHEE <33333333

    VastaaPoista