OMPAS OLLUT HILJAISTA

Moikka! Mitä teille kuuluu? Tai oikeestaan, mitä mulle kuuluu? Musta ei nimittäin oo kuulunut pitkään aikaan, enkä oikeestaan tiedä et miksi. Oon kuvaillut kyllä, mutta kuvien postaaminen on aina vaan unohtunut. Mulle kuuluu oikeestaan tosi hyvää, viikonloppuja oon viettänyt kavereiden kanssa ja arki rullaa normaaliin tapaan. Mutta nyt, tsädääm pari kuvaa viikon takaa!
inkkari1 inkkari11
 Toppi/Boohoo,Housut/DrDenim,Kaulakoru/H&M,Käsikorut/Primark
Aivan ihanaihana inkkaritoppi! Sisko antoi mulle tuon aikoinaan Boohoolta tilatun ihanuuden, koska ei itse enää tykännyt siitä, mutta vielä kun aurinkoisia päiviä on, niin tuotahan voi vielä pitää jee!
Ainiin, oon tässä miettinyt, että kiinnostaisko teitä nähdä pikku kurkkaus mun huoneeseen? Oon harkinnut huonepostauksen tekoa jo aika pitkään, ja oikeestaan kuviakin mä oon vähän ottanut, mutta en oo kuitenkaan muokkaillut niitä yhtään. Et jos teitä kiinnostais sellainen postaus, niin hihkaskaa, ja alan työstää sitä! :-)
Mitä muuten tykkäätte asusta?
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti