SPOTS IN MY ROOM

Heiii!
Koeviikosta kaksi koetta takana, wuhuu! Ensiviikolla vielä kolme, ja jotenkin pitäis löytää aikaa niihin lukemiseen. Mutta onneksi maanantaina ei ole koetta, niin koko päivän voi pyhittää lukemiseen (tai muuten vaan löllöttelyyn..). 
Mutta tänään mulla on ollut hirmunen halu postata, ja sainkin pari ideaa, mutta toteutus olikin vähän haastavampi kuin sen päässä kuvittelin. Mutta loppujenlopuksi sain kuvattua mun huonetta, eli tää on siis pikku kurkkaus mun huoneeseen -postaus! Ja nämä kohdat mun huoneessa on mun lemppareita:

huoneenjuttuja11Tykkään tosi paljon Ikeasta ostetuista hyllyistä, ja varsinkin noista purkeista, joihin menee mukavasti meikkisiveltimet ja huulipunat ja -rasvat. Ja voiko kivempaa paikkaa olla VS:n hajuvesille?

huoneesjuttuja5Vaaterekki on ehkä erottuvin osa mun huoneessa, ja laitan siihen monesti uusimmat ja sen hetken kivoimmat yläosat.

huoneenjuttuja2VS:n pussi pääsi tavaralaatikoiden kaveriksi, ja huoneeseen tuo myös pirteyttä oranssit salikengät!

huoneenjuttuja4Kirjoituspöydällä tärkeä osa on tietty korut, jotka on tosi kätevästi omassa laatikossa.

huoneenjuttuja3Ooh mun lempparitossut, ne eksyy joka päivä jalkaan ja on muuten lämpimät♥ Ja söpö Hello Kitty -fööni on löytänyt paikkansa lehtikorista. Oi vitsi, näitä kuvia katsellessa huomaa miten kiva oma huone on kun sitä tarkastelee vähän lähemmin. :-D Mitä tykkäsitte mun pikku huoneeseen kurkkaamisesta, ja mikä yksityiskohta oli teidän mielestä kivoin?

4 kommenttia:

  1. Vitsi toi vaaterekki näyttää kivalta ku siinä on tuollaisia melko neutraaleja vaatteita roikkumassa! Ihanan näköisiä noi sun puserot, varsinkin toi jossa on nahka(?)paikat olkapäissä. :)
    Mäkin haluaisin vaaterekin johon sais lempparivaatteet kivasti näkösälle ja samalla kaappiin lisää tilaa, mutta mun kämpässä ei oikein oo sopivaa koloa sille...

    VastaaPoista
  2. Kivoja yksityiskohtia! Victorias Secretin tuotteet on vaan niin ihania <3

    http://sinissofia.blogspot.fi/

    VastaaPoista