TÄYDELLINEN NEULETAKKI - MISSÄ OLET?

Mun on pakko näin alkuun myöntää, että mulla on vain kaksi neuletakkia vaatekaapissa, ja oikeestaan toisesta niistä en tykkää hirveesti, niin se jää tosi vähälle käytölle. Eli mulla on yksi. Joka syksy haaveilen että ihanaa kun syksy tulee, voi käyttää paksuja neuletakkeja, ja voi käpertyä jättineuleisiin... Mutta oikeestaan en ole ikinä löytänyt sitä paksua, täydellistä neuletakkia

neuletakkiMikähän siinä on, että kaupat on täynnä, mutta mun kohdalle ei osu sitten millään kivaa neuletakkia? Ikuisesti mun ostoslistalla on ollut että osta neuletakki, ja sitä on etsitty kissojen ja koirien kanssa. :-D Koska siis neuletakkihan on kaikkien asujen kulmakiviä, ja vaatekriisin hetkellä se pelastaa! 
  neuletakki1Mutta mua nyt lohduttaa se, että huomenna pääsen Kuopioon, ja jos nyt en löydä sitä hemmetin neuletakkia niin en sitten millään! :-D 
Montakohan kertaa sana neuletakki tuli sanottua? Mutta kuitenkin, toivottavasti huomenna löytyis se neuletakki, ja jos löytyy, niin tuun heti ilmoittamaan!

3 kommenttia:

  1. heij, sulla on ihana blogi ja oot tosi kaunis ! (: tsekkaatko mun blogin?:)
    http://alisanelama.blogspot.fi/

    VastaaPoista