BEIGE JACKET

Heippa ihmiset!
Mulla on ollut tässä talven mittaan pikku takkiongelma, kun no, kaikki takit vaan ei käy joka asuun... Kateellisena oon aina katsellut mun siskon takkeja, miten kivoja sillä on ja kun itsekkin haluaisin. Mulla oli hakusessa vähän sellanen ''freshimpi'' talvitakki, joka ei sais mua näyttämään virtahevolta, koska joissain takeissa oikeesti on sellanen vaikutus!:-D 
Mulla on jo jonkun aikaa ollut käytössä tummansininen h&m:ltä ostettu tikkitakki, josta oon tykännyt tosi paljon, mut sit se väri alkoi jotenkin tökkiä, ja halusin kuitenkin eriväristä takkia joskus käyttää. Sit huomasin ilokseni että h&m:lle oli tullut taas myyntiin noita samanlaisia takkeja, ehkä hitusen paksumpina, ja erilaisina, ja nyt se löytyi myös beigenä! Mietinkö kahta kertaa? Hmm, en.
takki
Yleensä kun tykkään käyttää takkeja vetoketju auki, niin tää on hyvä kun tätä voi käyttää kiinni ilman että näyttää ihan typerältä! Tykkään tästä takista kyllä hirveen paljon, ja se näyttää niin kivalta varsinkin mun tummanvihreitten housujen kanssa  takki!2Mut hei, kertokaas mulle mitä mieltä olette takista?

2 kommenttia: