MY DAILY MAKE-UP

Heihei ja hyvää maanantaita!
Eilen aloin miettiä, että olis kiva tehdä pitkästä aikaa meikkipostaus. Tarkoitus oli herätä tositosi aikaisin eli joskus kahdeksan maissa kuvailemaan ja julkaisemaan postaus jo silloin kun moni vielä on nukkumassa! Noh, suunnitelma melkein onnistui, heräsin vasta puoli kymmenen jälkeen, kiitos puhelimen. Mutta, nyt niihin meikkeihin! Oon joskus aiemmin julkaissut blogiin meikkipostauksen, mutta kun mun meikkikokoelmassa on melkeimpä kaikki tuotteet vaihtunut, niin tekin saatte nyt nähdä vähän päivitetymmän version mun meikeistä, mitä käytän päivittäin.

meikit4 meikit5Aloitetaan vaikkapas siveltimistä. Nyt kun oon pitkän ajan kuluessa innostunut yhä enemmän meikkaamistekniikoista ja ylipäätään meikkaamisesta, mulle on alkanut kertyä meikkisiveltimiäkin. Vasemmalta: poskipunasivellin Gina Tricot, luomivärisivellin Salonservices, häivytyssivellin,Duroy, kierreharja, Duroy, kulmakarvasivellin, Ibero, meikkivoidesivellin, H&M, ja aurinkopuuterihuisku, H&M
Tällä hetkellä oon aika tyytyväinen noihin mitä mulla on. Häivytyssivellin oli ollut niiin kauan mun toivelistalla, ja onneksi joulupaketista se tuli Tykkään myös tosi paljon tuosta H&M:n meikkivoidesiveltimestä, koska sen avulla meikkivoide levittyy hirveen hyvin eikä kasvoihin jää raitoja!
meikit1Silmämeikit
Arkena mulla on aika perus silmämeikki, johon kuuluu: 1. H&M:n Nudes -luomiväripaletti, josta vaaleimpia sävyjä käytän päivittäin fiiliksen mukaan, 2. H&M:n nestemäinen rajauskynä, mutta nykyään ihan joka päivä rajauksia en jaksa tehdä, sekä 4. Rimmelin ripsiväri, jonka oon todennut tosi hyväksi! Ennen ripsarin laittoa taivutan ripset, vaikka joskus olisi varmasti hyvä olla taivuttamattakin, että ripsetkin saa välillä relata.
  meikit2Huulimeikit
Olen ehkä pieni huulirasvojen ja -punien hamstraaja, joten niitä multa löytyy paljon. Mutta päivittäin mulla on käytössä 5. sininen babylips, joka on aika hyvä ja kosteuttava rasva, ja on muuten ihan lopussa, apuaa! Lontoosta ostettua 6. L'oréalin ihanaa huulipunaa sipaisen päivittäin huuliin, koska onhan tuo sävy niin herkullisen värinen, sävy on nimeltään 04 Rose Mademoiselle. Joskus tulee laitettua huulipunan päälle myös 7. Maxfactorin huulikiiltoa, joka sekin tuli joululahjaksi
  meikit3 Iho ja kulmakarvat
Kun oon laittanut kosteusvoiteen, laitan meikkivoiteen alle 8. Lumenen virkistävää primeriä, mikä kirkastaa väsyneitä kasvoja. Sitten lisään 9. Maybellinen meikkivoiteen, ja ''öljyisen''  koostumuksen ansiosta meikkivoide levittyy tasaisen ohuesti, ja taitaapa olla niin että tuosta kyseisestä meikkivoiteesta tuleekin mun kauan etsitty vakkari! Meikkivoiteen päälle lisään 10. Lumenen irtopuuteria, ja oon huomannut että irtopuuteri pysyy paljon pidempään kasvoilla, ja sitä ei tarvitse lisätä läheskään niin usein mitä tavallista puuteria. Irtopuuterin sudin kasvoille H&M:ltä ostetulla 11. puuterisudilla. Aurinkopuuterina käytän 12. We care iconin aurinkopuuteria, ja päälle laitan vielä 13. H&M:n poskipunaa. Ihon viimeistelyssä mä käytän 14. korostuspuuteria, sekä valokynää. Puuteria sipaisen vähän poskipäille, ja valokynää laitan kulmaluille, nenänvarteen, amorinkaareen ja leukaan.
Viimeiseksi teen kulmakarvat, ja se onnistuu tosi helposti 15. Seppälän kulmaväripaletilla. Paletissa on kolme eri sävyä, ja kulmavaha, mutta sitä käytän melko harvoin. 
HUH, siinä oli mun arkimeikit! Mitä ootte mieltä? Nää kuvat tuli nyt vähän jännässä järjestyksessä, mutta jospa se ei haittaa:-) Haluatteko jatkossakin nähdä tämäntyyppisiä postauksia?

4 kommenttia:

  1. 8 ja 10 kuuluu myös mun arkeen, irtopuuteri toimii vaan niin hyvin! Hyvin harvoin tarvii lisätä :)

    VastaaPoista
  2. Moikka! Tein blogin eilen ja kaipaisin vinkkejä, lukijoita ja muutenkin näkyvyyttä blogilleni. Viittisikkö käydä kurkkaamassa?:) Kyseessä siis lifestyle/vaihtari -blogi

    http://yestoelisabeth.blogspot.fi/

    VastaaPoista