DREAM WONDER NUDE -MEIKKIVOIDE

Heiheihei!
Tiedättekö sen tunteen, kun se täydellinen meikkivoide tuntuu olevan kiven alla, eikä meinaa löytää sitä itselleen sopivaa yksilöä? Mä tiedän, ja kokemusta mulla on sekä liian vaaleista meikkivoiteista, että liian tummista. Enkä edes kehtaa ajatella, miten pitkään oon metsästänyt sopivan ohutta, mutta kevyesti peittävää, ja etenkin oikean sävyistä meikkivoidetta.. 
Nettiä ja blogeja selatessa vastaan tuli moneenkin otteeseen Maybellinen omituisennäköinen meikkivoideputeli, ja siitä luetut arvostelut oli tosi positiivisia! Otin meikkivoiteesta vähän enemmän selvää, ja ei aikaakaan, mun oli pakko testata sitä itsekin.

meikkivoide2
Tää meikkivoide on aika erikoinen, ja aluksi mua ihmetytti tää pipettisysteemi jonkin verran. Tällä pipetillä on siis tarkoitus tipauttaa meikkivoidetta kämmenselälle, josta sitä sipaistaan vähän, ja levitetään kasvoille nimenomaan sormilla. Koska meikkivoide on niin ohutta ja melko juoksevaa, pipetin ansiosta meikkivoidetta ei tule laitettua  liikaa, ja lopputuloksena on kivan mattapintainen iho. 
Tämä meikkivoide tosiaan on ohutta, mistä mä tykkään tosi paljon. Tuntuu että meikkiä ei ole naamassa kovin paljoa ja on sellanen fresh olo, jes! Jos ihossa haluaa jotain peittää, kannattaa tätä tosiaan laittaa useita kerroksia. 
meikkivoide3 meikkivoide4
Ylemmässä kuvassa iho ilman meikkivoidetta, ja alemmassa meikkivoiteen kanssa. (Kuvat meni koneella tyhmästi ja alempi kuva on kirkkaampi, mutta älkää antako sen häiritä) Mulla on käytössä sävy 10 Ivory, eli kaikista vaalein. Päätin että en tee samaa virhettä, että ostan liian tumman meikkivoiteen, ja vaikka sävy nyt on vaalein, silti en näytä kalkkilaivan kapteenilta, jee jee! :-D Ja niinkuin kuvista huomaa, meikkivoide jättää tosi mattapintaisen lopputuloksen, ja oon huomannut että päivän mittaan puuteria ei tarvitse lisäillä melkeinpä ollenkaan! Pieniin ongelmakohtiin sipaisen extrakerroksen meikkivoidetta, ja hieman peitepuikkoa käytän kaverina, ja sepä tuntuukin riittävän. Suosittelen tätä meikkivoidetta tosi lämpimästi, kannattaa kokeilla jos tämäntyyppinen meikkivoide on hakusessa. Tietysti kaikki meikkivoiteet ei käy joka ihotyypille, mutta mulle tämä sopi oikein hyvin. 
Oletteko te jo testanneet tätä meikkivoidetta?

6 kommenttia:

  1. Näyttää todella hyvältä :3 ! Mutta miten paljoon tää maksaa? >,<
    Rakastan sun blogia<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin minunkin mielestä! hinta taisi olla 15 euron kieppeillä. Kiitos paljon! :-)

      Poista
  2. Olen itsekin testannut tuota sen verran mitä jonkun lehden välissä tuli näytteenä. Ja oli kyllä tosi kevyt ja ihanan tuntuinen meikkivoiteeksi! Itse vaan tykkään niistä vähän kevyemmistä BB- ja CC-voiteista, mutta "tavalliseksi" meikkivoiteeksi oli kyllä tosi kivan tuntuinen. Ainut vaan, että näytepakkauksen sävy oli jotain keskitummaa ja oma ihoni tosi vaalea, niin oli kivan oranssi naama testaamisesta... :D

    Lea - Kuviakin kiinnostaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo se keveys onkin ihana juttu tässä meikkivoiteessa! Voi harmi, meikkinäytteissä mulla ainakin harvoin sattuu just se oma sävy:(

      Poista
  3. Pitää itsekin varmaan hankkia tuo testaukseen, kun niin moni näyttää siitä tykkäävän! :-)

    http://oona-h.blogspot.fi/

    VastaaPoista