#OOTD

Heippa!
Ei vitsi ilostuin hirveesti tässä alkuillasta, kun aurinko VIHDOIN paistoi, piitkästä pitkästä aikaa! Tää alkuviikko on ollut jo valmiiksi melkoisen rankka koeviikon takia, ja sitä ei paljon ole parantanut sateinen ilma. Mutta ihanaa kun huomisellekin olisi kuulemma luvassa edes pikkuisen aurinkoa, voiskohan kokeisiin mennä lukemaan jopa kuistille, hmm..
Joka tapauksessa, tässä on mun tämän päivän asua, ja siis mun on pakko hehkuttaa: mä oon ihan rakastunut tähän uuteen kuvissa  näkyvään toppiin! Koska siis monesti tällaset perus printtitopit on tosi ohuita, ja sellasia että ne valuu päältä, ainakin mun kokemusten perusteella, mutta tää on jotenkin ihan eri tuntuinen päällä. Sellanen, että se ei valu, eikä siitä näy ainakaan kovin paljoa läpi, ja mikä parasta, sitä voi yhdistellä melkeinpä minkä vaatteiden kanssa tahansa, elikkä aika täydellinen mun mielestä! :-D   20.5. 220.5. 3 20.5.
Toppi-Gina Tricot/Ruutupaita-Newyorker/Housut-Dr. Denim
Mitä tykkäätte asusta?

2 kommenttia:

  1. Oi, ootpa niin nätti. :---) Ompas sielläpäin tosi kevään ja kesän näköistä jo. :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! Joo täällä jo nurmikko vihertää kivasti:-)

      Poista