KESÄTUKKA

asukuva 29.7. 5 mä 29.7. asukuva 29.7. 3Huii kattokaa mitä tää tyttö teki! Mun on jo pitkän aikaa tehnyt mieli leikata kevyempi kesätukka, ja eilen pääsin vihdoin toteuttamaan haaveen. Samalla myös melkoiselle tyvikasvullekin sanottiin heipat! Sellainen päälle 10 senttiä lähti hiuksista pituutta pois, ehkä iihan pikkuisen vielä olisi voinut leikata, mutta näinkin on oikein hyvä. Tykkään aivan hirmupaljon uusista hiuksista, koska ne on helppohoitoisemmat nyt, nimittäin suoristaminen ei vie läheskään sitä aikaa mitä ennen, eikä oikeastaan tasapaksut latvat edes suoristu helposti. Tosiaan mulla on aina ollut rikotut latvat hiuksissa, ja sillointällöin oon itsekin niitä vähän leikellyt, mutta nyt halusin ihan tasaiset latvat, ja sen takia ne kääntyykin tosi nätisti itsestään, että ei paljon muotoiluaineita tarvita! Mutta tietysti oma tottuminen tässä on, kun harjaa hiuksia ja yhtäkkiä hiukset loppuukin jo, ja ei saa ihan niin pitkää poninhäntää laitettua.. Mutta ainakin sotkunuttura vielä onnistuu (nimittäin jännitin että hiukset ei yltäisi nutturalle..)! :-D Ja tästä varmaan aletaan pikkuhiljaa vaalentaa hiuksia vähän blondimpaan suuntaan.. Mutta, minä tykkään tosi paljon, tykkäättekö te?

8 kommenttia: